35+3′teyim 2 gündür bebeğin hareketleri biraz azaldı gibi normalde ayaktayken bile hissederdim şimdi ayakta hiç hissetmiyorum bir şeyler yiyip oturuyorum, rahatsız ediyorum birkaç hareket yapıp yer degistiriyor sonra geri duruyor. Ilk gebeliğim bir de hic çözemedim ben bu bebek hareketlerini ya 🤦🏻♀️ tecrübeli anneler yardim edebilir mi? Sizce doktora gitmeli miyim?