Merhaba kızlar. Doğumdan kısa bir süre önce malesef bir talihsizlik yaşadım. Hamileliğim boyunca sürekli lafla bana sataşan komşu(demeye utanıyorum) bu defa haddini aşıp beni 40 haftalıkken darp etti. O gün hastane ve karakolda geçti. Ben de annemlerde doğurmaya karar verdim. 1 gün sonra pazar günü eşim ve 26 aylık oğlumla beraber annemlere geldik. Geldiğimiz gece sancılarım başladı. Biraz evde sancımı çektim. Sabah 7 de duşa girdim, giyindim, hastaneye gittik. İlk kontrolde 3 cm açıklığım vardı. Doktorumun gelmesini bekledim. Saat 10 a doğru doktorum geldi. Açıklığım 4 cm olmuştu ve yatışım yapıldı. Ebeler beni çok güzel karşıladı. Sancılarımı kimi zaman plates topunda, kimi zaman ayakta karşıladım. Ebe kontrolde 6 cm açıklığın dedi ve suyumu patlattı. Burdan sonra sancılarım sıklaştı ve açılmam cok hızlı ilerledi 🥰 sonraki kontrolde 8-9 cm açılmam vardı ve 5 dk geçmeden doğumhaneye alındım. Çok şükür 2 ıkınmada geldi pamuk kızım. 🤲😍🧿 Şuan 6 günlük olduk bile. Yanımda mışıl mışıl uyuyor. Biraz sarılığımız var geçicek inşallah 🤲
01.11.2021 13:25 ’te 3.420 kilogram doğdu bal kızım 🤲😍🧿 doğumunu bekleyen herkese hayırlı güzel doğumlar diliyorum 🤲 bana ve kızıma bunu yaşatanı da Allaha havale ediyorum.