Melikeakarsu Kızlar 11 haftalık hamileyim dün kot giymek istedim Özledim galiba biraz hafif karnımı sıktı sanki bi zarari olurmu giysem karnım çok buyumeden giymek istiyorum kiyafetlerimi 🙂😇
esmer3 Melikeakarsu karın kısmını çok sıkan kıyafetler bebeğin gelişimini engelliyormuş canım ben 7. Haftadan itibaren bıraktım kotlarımı etekler elbiselerle devam 🤦🏻♀️
Volkitolki Melikeakarsu karnınızı sıkmayacak ise giyebilirsiniz Ama sıkıyor ise ve rahatsızlık duyurursanız giymeyin Benim karnım geç çıktı 6ayıma kadar kot pantolonlarımı giydim
mercimeginanne Melikeakarsu annem 35 yaşında geve kalınca utancından giyerdi hatta kemeride sıkardı karnı belli olmasın diye. Bebek doğana kadar aşağı düşmüştü hiç karnı yukarı çıkmadı. Biraz tehlikeliydi. Gebe pantalonlarından alın.
Aselinkooo Melikeakarsu sıkan bişey giymeyin, eğer alt tarafları iyise düğmeyi kapatmayın lastik tokayla tutturun 😄 hamileler öyle yapıyor üstüne de hafif kapatıcak bişey giyerseniz belli bile olmaz
okuyor Ben sıkan hiçbir şey giymedim. Rahat hissederdim. Onun yerine beli lastikli pantolonları tercih ettim.
Zehra9616 Melikeakarsu yani hemileler icin olan o dar kotlardan var defactoda onlardan alabilirsin normali riskli oljr
07-02-2019 Melikeakarsu bnde cok ozlemıstım gıymeyı o yuzden hamıle pant aldım dar dogumdan sonrada gıyııyorum hem 😊
Hilalkhrmn417 Melikeakarsu ben giydim bir kere daraldim.. şuan 18 haftalık olduk.. dışarıda da evde de aynı sekilde tayt giyiyorum.. 2 tane hamile pantolonu aldım.. giyiyorum 😊
Zehraspl Melikeakarsu canim sende benim gibi yap pantolonunun fermuar yerine lastik diktir hamile pantalonlarinda olan lastikten ben oyle yaptim karnimi sıkmıyor lastik oldugu icin rahat oluyor oyle ben giyemedigim pantolonlarima diktirdim dogumdan sorna sokerim kolayca