Merhabalar ben sisteme göre 7+2 haftalık gebeyim. Geçtiğimiz salı doktora gidip keseyi ve bebeği gördük Allah’a şükür. Kalp atışlarını da çok ufak olsa da duyduk doktor önümüzdeki perşembe tekrar gel dedi kalp atışları için daha çok küçük dedi. 1 haftadır süren mide bulantım bugün bıçak gibi kesildi. Acaba kalp atışlarıyla ilgili ya da gelişimiyle bir problem mi oldu ki tedirgin oldum🙁 İçim içimi yer artık perşembeye kadar