Kızlar merhaba
Yaklaşık 2 aydır geceleri günden güne artan kaşıntım vardı, doktora gittik karaciğerle alakalı tahliller yapıldı temiz çıktı daha sonra cildiye ye gittik sanırım doktor anlamadı losyon vs verdi kullandım hafifletti fakat sonra eşimde de kaşıntı başlayınca anladık başka doktora gittik uyuz salgını olduğunu söyledi ve uyuz olmuşuz bizde çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mi zar zor temizlik yapmaya çalışıyorum ilaç tedavisine başladık ama geçmez diye bi korkum var ya bebeğim doğunca ona da gelirse diye düşünmekten duramıyorum😔