Nadides Selam kızlar karın için yağ krem vs. kaçıncı haftada sürmeye başladınız? Marka önerisi olan var mı☺️
pamukkizimm Nadides genetik olduğunu düşünmekle birlikte lierac kullanıyorum 5. Ayımdan beri şuan 36 haftadayım sıfır çatlak 😊
Durununannesi46 Nadides benim gebelik öncesi karın dışında her yerim çatlak olduğu için 3.ayda direkt başladım göbeğime soğuk sıkım Hindistan cevizi yağı sürmeye. 5.aydayım şimdilik görünürde çatlak yok 🙏 lierac ve biooil önermedi doktorum kimyasal içerikli diye