lovefool Merhaba, 40+1 im bugün. Gebeliğim boyunca memelerimden ilk kez süt geldi. Daha doğrusu tişörtümün meme yerleri ıslanmış, uçlarım da biraz çıkıklaşmış. Doğum belirtisi olabilir mi?
dudininannesi lovefool 33 haftalığım şuanda. 28 haftadan beri yaşıyorum bunu. Normal bi durum korkmayın. Eğer bununla birlikte başka belirtilerinizde varsa sancı gibi bel ağrısı gibi su gelmesi gibi doktora gidin tabiki
lovefool dudininannesi yok korkmuyorum aslında da keşke doğum belirtisi olsa diye ümit etmiştim😅😅 teşekkür ederim 🥰
dudininannesi lovefool Gelmeyen bebek sendromu 😂 kavuşmak için sabırsızlanan bir anne 😂 Rabbim kavuştursun🥰