PrensS_annesi 7+3 günlük gebeliğim var 2 gün önce kalp atışı ni duyduk . Bugün ise leke gördüm iç çamaşırım da bişey de yapmadım . Bu yerleşme kanaması mi olabilir mi ? bilemedim çokta değil ama bilmiyorum 😔
minikanne- PrensS_annesi Belki de öyle bişey yani yerleşmeden dolayıdır ama kesinlikle doktora gitmelisin. Çünkü hamilelikte hiç bi lekelenme normal değil
Asiye_89 PrensS_annesi Yerlesme de olablr tabiki ama en güzeli doktora gitmek cnm yada doktoruna danış
Momofelisa Yerleşme kanaması İçin geç bir dönem benim bildiğim beklenen adet tarihinden önce veya bir iki gün sonra oluyor. Vakit kaybetmeden bir doktora gidin.