Minnosumm89 Ben sadece Deren koydum. Ama kuranda geçmediği için göbek ad da denilebilir kulağına Elif de okutucam. Elif Çok güzel ama 2 isim fazla zatennsoy isim de uzun bizde.
Alp52 @Clementinee bence sadece deren yada arven koyabilirsin daha hoş durur ben yanyana pek uyumlu bulmadım canım tabi sen daha iyi bilirsin 🥰