Mucizem67890 bende 37 haftadayım ve gribim. Burun akıntım boğazım acıyor gıcıklık yapıyor öksürük. Ve doğuma bu kadar az kalmışken korona mı oldum düşüncesi beni mahvetti dün test vermeye gittim ama belirtilerin nezle belirtisi korona testi için koronalıların ortamına giriceksin değilsen bile tehlikeye atmayalım seni dediler test yapmadılar. Dün akşam ayağımın altına sarımsaklı zeytinyağını uyguladım bugün sabahtan beri balgamımı atabiliyorum. Kesinlikle bol C vitamini ,su,ıhlamur, limonla karabiberi karıştırıp yiyin. Som günlerimiz hızlıca toparlanmamız gerekiyor