Merhabalar 3 yaşına girecek kızım var yakında bağırsak genişlemesi ameliyati olacak hastalığın tıpta adı hirschpung yani bağırsakta bir kısım da oluşan genişleme şikayetimiz sürekli olarak kabizlikti kolon testi yapıldı sonuç olarak bu rahatsızlık olduğu ortaya çıktı ve tadevisi o kısım kesilerek alınacak genelde anne karnında iken belli olan yapısal bir hastalikmis ama benim hamilelikte böyle bişey yoktu doğduktan sonra kendi zamanla belli etti sorum şu böyle bir rahatsızlık başına gelen var mı bizi neler bekliyor başına gelen varsa anlatabilir mi tedavisini oldu mu süreç nasıl geçti öğrenmek istiyorum.