Tüm günde bekleyebilir suni ile bikaç saate de açılma falan gelişebilir 😊 tüm, gün Bi etki etmezse ertesi gün gene verirler. Devlette gördüm çünkü Aynı zamanda aldık sancıyı ama kadına hiç etki, etmedi tüm gün bekledi. O süreçte yemek içmek yasak tabi. Kadın gece geldi yemek falan yedi. Ertesi gün gene sancı aldı öyle doğurdu., 😊 2.doğum olduğu halde.
Ben suni aldığımda açıklık başlamıştı. Çok şükür etki etti hızlandırdı süreci. Son saat dayanılmicak gibi oluyor öncesi hafif hafif oluyor. Aldığın gibi full sancı gelmiyor yani yavaş yavaş ilerliyor doğum yaklaşınca zorluyor. Oda ıkın diyorlar kontrol falan ediyorlar gidip gelip hızlı geçiyor. Tabi çok kolay demek kandırmak olur. Herkesin acı eşiği farklıdır. Ben asla bağırmam etmem diyordum aşırı çekşngenim sesim çıkmaz hele öyle yerlerde. Ama baya bağırdım yandaki kadın dalga geçiyordu onda sancı yoktu diye 🤣 Mahremiyet diyoruz misal oran buran mı acıldı kimler geldi baktı etti inanki zerre umurunda olmuyor. Sadece doğuma bebeğe ıdaklanıyorsun hiç birşeyi kafaya takma yani. Tek odağın bebeğin olsun ozaman herşey daha katlanılabilir oluyor 😍