İyi pazarlar hanımlar 💕 bebiş için kolonya şişeleri aldım üzerinde yuvarlak etiket yapışacak kısım var. Daha önce burada yapan arkadaşlar vardı yapışkanlı etiketleri nerelerden söylediniz ve memnun kaldınız? Birkaç yer buldum ama baskı kalitesi nasıl gelir emin değilim denemiş biri varsa fikir verebilir mi?