Elika0 ben eczaneden aldım çantalı set yanlış hatırlamıyorsam 530 liraydı. İnternettekiler ile arada büyük fiyat farkı var o yüzden güvenemiyorum ben eczaneden aldım. Ama çantasını almadım ürünleri tek tek aldım. Şampuan, losyon, bebek yağı, pişik kremi aldım hepsi 410 filan lira tuttu çanta olmadığı için. İndirim kodum da vardı onu da kullandım 388 lira tutmuştu toplam. Bence bu tür ürünler eczaneden alınmalı🤷🏼♀️ dermatolog akrabamız var ona da danışmıtşım zamanında, internettekilere güvenme demişti 🤷🏼♀️