İki hafta once grip oldum baya zorlandim acilde parolla serumla kendime geldim antibiyotik dun bitti gece yine burun akintisi hapsirik bas agrisi basladi onceki gribimde covit testi yaptrdim negatifti simdi yine ne oldu anlamadim bebegim 30 haftalik yinemi test versem cok endiseliyim gercekten kendimi korudukca beni buluyor sizlerin basina geldimi napabilifim parol iciyorum sadece bogaz agrim vs yok ama yinede test versemmi o streside yasamak istemiyorum ama insan niye ust uste iki kez grip olur ya 🤧 cok moralim bozuk bi yudum su verenimde yok iki cocugum var allahim yardimcimiz olsun ne gunlere kaldik neler yasiyoruz