2melekannesi_ canım hemen öyle büyük bedene geçmiyorsun cnku o 1 numara bezler bile kocaman geliyor onlara :) baya bir bez gidiyor cnku ayaktasın uyutmuyor mama veriyon altını açıyon gece bile 3 4 kez altını acıyordum ben kızımın bu arada 2 bucuk yasında smdi yani bebeğine göre alıcaksın ona sen karar vericeksin simdiden cok cok almaya gerek yok 2 3 paket büyük boy 1 numara al daha snra duruma göre bakarsınız