Dün bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim.12 haftalık sandığım bebeğimin meğerse kalbi 9. haftada durmuş.
Ve bu gün Happy Mom uygulamasından gelen ‘Seni özledim’ mesaji beni mahv etti.ilk hamileliğimdi ve onu çok istiyordum.Psikolojim bozuldu,çökdüm resmen.Ama Allah büyük.Allah kötü şey yapmaz.Demek böylesi hayırlıymış.Bu uygulamayı silmem lazım ama inşAllah bir gün bebeğim olur indirip bunu sizinle paylaşırım güzel Anneler.Allah sizleri ve bebeklerinizi korusun🤲🏻❤️🌹