Sarisinbiiiranneeee Kızlar merhaba, son zamanlarda uçuş yapan varmı? 2 testim de tamam benim hes uygulamasından mı aşı olduğuma dair belge göstericem? Yoksa çıktı olarak mı belge isteniyor fark edermi acaba 😊
esra572 Sarisinbiiiranneeee bilet alrken hes kodundan aliyolar canım annemler geldiler sormadilar HES kodu üzerinden asisizsa pcr istiyolar aşıları tamdi istemediler
Limonveannesii Sarisinbiiiranneeee e nabız üzerinden aşı kartınız vardır zaten bir sıkıntı çıkaracak olurlarsa aşı kartınızı gösterirsiniz. Ama hes kodu ile görüyorlar zaten aşıları
Nazli_ayar Sarisinbiiiranneeee herhalde bir belgeye gerek yok HES kodunda kayıtlı oluyo zaten aşı olduğun. Sormuyolar yani
Fatossst Benden hiç bir şey istemediler sanırım direk ekrandan görüyorlar bilet alırken hes kodu yazdığımız için 2 hafta önce 2 kere uçtum ikisinde de bişey sormadılar.
Nisaanuur Aşısızsa test verip hes kodunda gözüküyor 48 saat İçin de yapılan testler . Eğer öncesinde kovit pozitif geçirmişse 6 ay boyunca testsiz ve aşısız her türlü seyahat ediliyor, bağışıklık kazanıldığı için ☺️