Düşük riski sebebiyle hormon ilacı kullananlar var mı? Varsa ne gibi yan etkileri gördünüz?
Burda hep progestan kullanan lar oluyor.ama kimse yan etki yazmadı
Size doktor düşük riski tehşisi mi koydu
İlaç yazdimi peki
Bunları doktora sora bilirsiniz