Ebru1234- Merhabalar dünden beri belime doğru hafif ağrı var yatınca hafifliyor .15 haftalık hamileyim ağrı şiddetli değil. Internette Rahim büyüdüğü için diyor .boyle ağrı yaşayan oldu mu
minikanne- Ebru1234- evet bende 15 haftalığım bi kaç gün önce doktoruma gittim ve oda aynısını söyledi dinlenmeye çalış uzan dedi uzanınca geçiyo zaten canım
Dilaninaann Bende 11+5 hamileyim ayaktayken yada otururken değil ama uzanınca uzanıp kalkınca vs belim ile kalcam arasında sol tarafta ağrım oluyordu ara ara doktora sorduğumda rahim genişleyince kemiklere baskı yapıyor o yüzden dedi
Ebru1234- Dilaninaann belki benimde ondandir genelde ağrılarım oluyordu arada ama geçiyordu bu 2 gün sürünce korktum