Arkadaşlar merhaba 31. Haftadayız ve 4 gün önce kontrolde sağ böbreğimin büyüdüğünü öğrendim. Doktor sola yat sırt üstü ve sağa yatma dedi.
Öncesinde de dikkat ediyordum ama kendimi aşırı zorlamıyordum. Mesela yarım saat sırt üstü yatıyor sonra 3 saat sola dönüyordum falan ama şimdi böyle bir sağlık sorunu çıkınca 5 dk dan fazşa sırt üstü veya sağa yatıyorum.
Durum şu ki, 4 günde bile sol omzum, sol kulağım🤭 sol bacağım ağrımaya başladı. Daha 6-7 haftamız var, rahat sola yatmak için yönteminiz varsa benimle paylaşır mısınız🙏🏻🙏🏻