Ben eşimin doğum gününde doğum yapacağım, bebeğimin hastane çıkışı vs hepsi hazır tüm alışverişini bitirdik ufak tefek eksikler dışında. Sonradan aklıma geldi doğduğunda giydirmeleri için eşimin ilk gördüğü an üstünde “iyi ki doğdun babam” yazılı bir şey olsun istiyorum ama bunun ne olması gerektiğini bilmiyorum. 2 tane biri 5′li biri 10′lu hastane çıkışımız var bir tane daha hastane çıkışı yaptırmam. Bunun yerine tulum mu zıbın takım mı olmalı bebek doğunca hangisini giydirirler bilmiyorum acemiyim. Hangisini yaptırmalıyım? 🤗
Fikirlerinizi ve tecrübelerinizi bekliyorum. 🙏🏻🌸