Nagehan-Yasar1 Normalde hiç bu kadar düşük çıkmıyordu 4 defa yaptım hepsinde düşük çıktı meyve yedim sonra ölçtüğümde 88 e yükseldi bu durum bebeği kötü etkiler mi bilgisi olan var mı 9 haftalık hamileyim …