Kızlar merhabalar 32+2 hamileyim ayrıntılı da erkek bebek dediler daha sonra özel hastaneye gittiğimde 26 haftaliktim orda da kız dediler daha sonra muayene olduğum hastane devlet hastanesi kaç defa sormama rağmen söylememek için direniyorlar anlamıyorum ayrıntılı da ne çıktıysa odur diyip gecistiriyolar daha hastane çantamı bile hazirlayamiyorum belirsizlikten bir kez daha özel hastaneye gitmek istiyorum ama çoğunluk hangi hastaneye gidiyor muayene ücreti nedir doktoru güzel ilgileniyor mu bana bu postun altına bilgi verir misiniz??