36.haftamdayım sabah uyandım bişeyim yoktu kahvaltı da bi anda sıkıstım hemen tuvalete gittim bi ıkı damla sıvı geldi dakıka gecmedi tekrar sıkısma hissi geldi yine yaptım tam elimi yıkarken yine aynı oldu cocuk bezi koydum yine geliyo ama hissediyorum yanma ile geliyo su mu geliyor yoksa üşütmüş olabilir miyim ?