MMmerve_ Kızlar 15ıncı haftaya gırmek uzereyım bu ıkıncı gebelıgım bebegın hıcbı hareketini hıssetmıyorum ılk gebelıgımde 14teyken hıssedıyodum normalmı hıssedememem bazen bı segrıyo ama gaz bırıkmesı cok fazla ondan oldugunu dusunuyorum 🤷♀️😐
gldn065807 MMmerve_ 17 hafta gibi hissetmeye başladım oda çok net değil canım 20 haftamdayim baya güzel hissediyorum her bebek bir olmuyo canım
esengl03 MMmerve_ biraz erken gibi geldi bana bende 20.haftaya dogru tam hissetmeye baslamistm. Ama insan sabirsizlaniyor iste hissetmek istiyoruz hemen😁
ruveyda98 MMmerve_ 16 gibi hissetmeye başlamıştım 2. Gebeliğimde ama endişelenme birkaç haftaya kadar hissedersin 🤗
Edanurozmn MMmerve_ benimde 2. Hamileligim bende tedirgindim sizin gibi çünkü ikinci de daha erken hissedilir diyorlardı. 18. Hafta da pıt put hissetmeye başladım 😊😊
MMmerve_ Mmerviko ya ben cok sabırsızım ozaman :( elımle yokluyorum hep ılk kızımda hemen hıssetmıstımya bundada boyle olsun dıye acele edıyorum🙈 ılk gebelıgımde bukadar heycanlı bukadar korku olmamıstı bende hem zaman gecsın ıstıyorum hemde korkuyorum sezeryan olmaktan tekrardan.
MMmerve_ gldn065807 aslında sabırlıyımdır ama bu gebelıgımde boyle oldum. Asırı duygusalım herseyı hat safhada yasıyorum hormonlarım tavan sanırım:(