OzlmYgt Yagmur34 herşey yolundadır umarım 😊 bende körfezdeyim bu taraflardada doktorum bi kaç yer tavsiye etti fiyat ve memnuniyet için buraya yazdım girenlerden bilgi alayım diye
Busranze97 OzlmYgt 20.haftada gitmiştim canm Gölcük Medar da 600 TL verdik güzeldi doktorda çok ilgiliydi her detayını anlattı CD ve 3 tane renkli resmini verdi memnun kaldım eşimde girmişti 30-40 dk ya yakın sürdü 🤭
Yagmur34 OzlmYgt çok şükür hersey yolunda. Sadece yüzünü gostermiyo ikidir 😊umarım uygun fiyatlı Bi yer bulup yaptırırsınız
Nursalihdastan Medical park Kocaeli de yaptırdım ben SGK lı 580 TL ödedim 3 ay önce, suan fiyatı bilmiyorum. Profesör yapmıştı perinatolog Sebiha Özdemir. Bilgili bir kadın evet 40 dk sürdü renkli resim verdi