Bu haftalarda benimde adet görecekmişim gibi ağrılarım oluyordu doktorum rahim büyüdüğü için normal olduğunu söyledi zamanla azalıyor . 21+3 haftadayız ağrılarım yok bazen sağ yada sol kasığımda hafif ağrılar oluyor ☺️ Şiddetli ağrınız olmadığı sürece endişelenmeye gerek yok yine de doktorunuza danışmanızda fayda var 🥰