minnakanneeee Ela532 oda seninle üzülür bence hiçbir şey sıkıntı haline getirme bu gebelik döneminde bende bazı şeyleri dert ediyorm ama çocuğum için susuyorum hele bi çocuk doğsun o zaman görürler
Ela532 minnakanneeee elimde olmadan üzülüyorum canım zaten hamilelik duygularım tavan yapmış bu halimle beni üzmeye devam ediyorlar 😔 inşallah biran önce saglicakla kavuşuruz yavrularimiza
minnakanneeee Ela532 amin canım benim hormanlar herkeste tavan yapmış eşim bugün beni dışarı çıkarmadı diye oturdum bebek gibi agladm resmen ama tabi akşam eve gelince cezasını çekecek 😅😅😅
Ela532 minnakanneeee ya gerçekten çok garip bisey eşlerimiz keşke birazdaha anlayışlı olsa şu dönemde 😶bazen durduk yere bile ağlıyorum nolacak halimiz 😄 Allah yardımcımız olsun inşallah canimm