Oya54 canım bende tansiyon sıkıntısı yaşadım. Doktorum ilaç verdi. Son zamanlarda daha da yükseldi. Yani doktoruna mutlaka söyle. Neden yükseldiğini öğrenmek için kan ve idrar isteyebilir. Turşu, cips tarzı tuzlu şeyler yeme.
Mide bulantısı için çok bulantın olursa ilaç verebilir yine.
Çubuk kraker, salatalık, ayva iyi gelmişti. Hatta başlarda ekmek domates, salatalık peynir olarak beslendim.