Sblut23 31 haftalık hamileyim hiç kusmazdım az önce ilk kes kustum baya hemde bebeğimin hareketlerini hissediyorum hastaneye gitmem gerekir mi ? Normal mi kusmak bu hafta da? İlk kez kustum gebeliğim boyunca
ebruzb Sblut23 bence çok normal ben 26.haftaya kadar her gün kustum bulantı yaşadım hatta ilaç kullandım. Bazı insanlarda son haftalarda da bulantı görülebilir içinizi ferah tutun yediğiniz bir şey bile dokunmuş olabilir☺️
Asyaveannesi36 Sblut23 benimde ilk başlarda hiç kusmam mide bulantım olmadı ama şimdi 31 haftalığım sanki hep bir kusacakmış hissi var bebeğim de hareketli bence normal
Papatyamevsimi-89 Sblut23 canım normal ..Benim de midem bulanıyor arada..Bastırmaya calis tuzlu çubuk falan ye olabiliyor öyle bazen mideye agri da giriyor
Yavuzz Sblut23 normal bence canm bende başından beri ne küstüm ne midem bulandı suan 31+5 .3_4 gündür mide bulant8m oliyior 1 seferde baya çok kustm
Sblut23 Asyaveannesi36 canım benim bebeğim çok hareketli değil günde 2 3 sefer hissediyorum hareket bir de üstüne kusunca korktum 😞
Sblut23 Black-34 acaba bebeğim dönüşümü ondan mı baskı yapıyor mideye 3 haftadır gitmiyorum doktora önümüzdeki hafta gidicem hep korkuyorum kötü bir şey olur diye
Asyaveannesi36 Sblut23 ozaman doktorunuza bir sorun bence hareketlerini de takip edin ama mesela biraz çikolata yiyip yatın bakalım ne durumda
Sblut23 Yavuzz ya ilk gebeliğim de çok şiddetli kustum bebeğimin kalbi durmuştu kürtaj oldum bunda da aynı şey olacak diye hep korkuyorum
Yavuzz Sblut23 kac haftalikti yine böyle büyük muydu ? Hareketlerini hissediyorsan bence sorun yoktur canm içini ferah tut bende bundan önce iki dusuk yaşadım ama daha kalp atışlarını bile duymamıştım
Black-34 Civcivinannesi1 Ay yiyecek daha beter benim burnumdan geliyor beynim yanıyor 🔥 boş daha iyi oh birşey yok temiz iş :)
Sblut23 Yavuzz 2 aylıkken kalbi durmuştu ben 3 aylık olduğunda kontrole gittiğim de öğrendim 1 ay ölü bebek taşıdım karnımda şimdi 31 haftalık oldum ama benim bebeğim çok sakin az hareket hissediyorum oldum olası günde 3 4 kere sadece