TunarinAnnesi seni o kadar iyi anlıyorum ki canım 4 yılda 2 evlat kaybettim biliyorsun oğlumu kaybettim sabrettim şükrettim dua ettim cok sükür Rabbım kucağımı doldurdu inşallah 4 bucuk aylık oldu oğlum sabret kuzum inşallah bu sefer olmuştur Rabbım kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲