Merhaba sevgili anne adayları bende bir anne adayıyım benim sizlere bir sorum olacak, 7. Haftadayim doktora gittim ve ikinci bir kese görüldü daha öncede görülmüş ama bu kadar büyük olmadığı için doktor söylememiş. Doktor bu gelişirse gelişir gelişmez ise kendi kendine kaybolur dedi. Daha önce başına gelen oldu mu o kerede çocuk oluştu mu yoksa kayıp mı oldu? Birinci kesedeki çocuğun kalbi atmaya başladı ikinci kesede görünen yok şu an. Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler