SemaaR 27+6 haftamızdayız. 1 hafta da önden gidiyoruz. N’olur n’olmaz Dün bebeğim için alışverişe çıktık, herşeyini çok şükür aldık. Aklıma tek takılan nokta tüm kıyafetlerini 3-6 ay aldım. Sizce doğru mu yaptım , yanlış mı? 😀
Deletedmom_33 SemaaR Canım ilk aylar giyeceği kadar 0-3 ve yenidoğan al. Bende çok almadım ama 6-7 kıyafet öyledir. Gerisi 3-6 ve 6-9 genelde benimde
RumeysaNur34 Yenidoğan neden almadın canım 3 6 büyük olacaktır bende karışık aldım herşeyini yenidoğan 0 3 3 6 gibi
SemaaR RumeysaNur34 yeni doğan olarak kayınvalidem sağ olsun aldı. 10 parçaya yakın yeni doğan kıyafetimiz var. Ben genelde dışarıya giymelik aldım. 😀😀
SemaaR Deletedmom_33 Anne 1.82 baba 2.3 cm. Bebeğimizin de maşallahı var şuan. Önde gidiyor. Yeni doğan kıyafetleri çok küçük geliyor şuan gözüme. Kayınvalidem alt üst yeni doğan 10 parça falan aldı. Onları 40’na kadar giydirmeyi düşünüyorum. Hemen büyüyorlar zaten 🥰🥰
Busrabbb Yenidoğanlara 0-3 bile büyük geliyor hata etmişsiniz :) yenidoğan almalısınız zıbınlar tulumlar takımlar bi 10 zıbın 4er tane de tulum ve zıbın alırsanız yeter
SemaaR Busrabbb Yeni doğan kıyafetleri kayınvalidem aldı. Ama alt üst pijama şeklinde. 4 5 tane de body aldı. Bende dışarı gezmelik kıyafetler aldım daha çok hoşuma gidiyor. Zaten 40ına kadar evden dışarı çıkmayacağız doktorumuz haricinde. Onu düşünerek hareket ettim 😀😀
Poyrazin_annesi Yenıdogan olarak 5 li hastane setı aldm 3 tane 1 tanedede 10 lu set aldm onları gıydrcem. Bide 6 uzun kollu cıtcıtlı 6 tanede kısa kol cıtcıtlı aldm yeter😂dıgerlerını buyuk aldm
SemaaR Poyrazin_annesi Hastane çıkışımız 20 parça 😀 yeni doğan kıyafetleri çok küçük geliyor gözüme. O yüzden o işi kayınvalideme bıraktım 😂
Poyrazin_annesi SemaaR yenıdogan kıyafetlerı bıle buyuk gelıyor bebeklere ama 4 kılo uzerı dogarsa tam olur 😂