Egekuzey kayseride çok ünlü bir doktor var ona sorduk biz 40 gün öncede olmaz 40 gün sonrada olmaz dedi.. önce olmamasının sebebi bebeğin anneye ve süte alışma süresi 40 günmüş ve bebeğin sarılığını atması lazımmış 40 gün sonrasın da olursada iğileşme süresi 4 gün ise 10-15 güne çıkar ve meme reddi yaşanma riski artar dedi