Günaydın kızlar. Ben dün akşam hastaneye gittim doktor baktı karnım sertleştiği için nts istedi 1.5 yaşındakı kızım durmadığı için yaptıramadım Altan da baktı açıklık varmı diye oda yoktu ama dün gece afedersiniz ama ilişkiden sonra baya kanamam oldu bu haftada normal mı bu anlamadım kahvaltı yaptıktan sonra hastaneye gideriz ama önce size sormak istedim bu arada 33+2 olduk