Kızlar merhaba bir şey sorucam sizlere , benim en son adet tarihim 26 Eylül dü genelik planlıyordum. Folik asit vs kullandım ve yumurtlama günlerimi değerlendirdim test yaptım negatif çıktı adetten bir gün önce test yaptım fazla başında durmadım çekmeyece kaldırdım ama adet gördüm az bir şekilde bugün çekmeceyi açtığımda testler dikkatimi çekti biri negatif olan diğeri ise sonradan yaptığım onda silik bir çizgi var başına bu şekilde gelen oldumu acaba