Nu4642 Kizlar oglum icin asil ya da utku ismini dusunuyoruz. Cevremizdekiler asil ismini biraz garip karsiliyor . Sizce hangisi ?
Mrv1007 Nu4642 Asil çok klas, hoş bir isim bence. Bu aralar daha fazla duymaya başladım. Ama benim kulağıma Utku daha hoş geliyor. Ben olsam Utkuyu tercih ederdim
Nu4642 Mrv1007 daha 4 ayimiz var . Asil ismi bana da cok karizmatik geliyor .utku da ayni sekilde. Kararsizlik kotu seymis😀
Nu4642 1Hanzadehanim asil e isim degil sifat diye vazgecirmeye calisiyorlar ama ben iki ismi de begeniyorum 😀