Komorebi rica ederim ne demek. İdrarda protein kaçağı vardı ilk gebelikte, bu seferki gebelikte yok sadece tansiyon çok yükseliyor,14-15lere çıkıyor. Bayılma aşamasına geliyorum. Nabzım 135lerde. Aslında çok korkuyorum yanlız kalmamaya çalışıyorum. İlk gebeliğim 41.haftada mecburi sez yapıldı. Son ana kadar sol tarafıma yata yata tamamladım. Şimdiki gebelikte de sürekli soluma yatıyorum yine. Kan akışı daha rahat oluyor dedi doktorum. Bu sefer 38-39 gibi alırız dedi çünkü bebeğim iri, 1 hafta önde. Şuan 33 haftalığız. Gebeliğin başından beri coraspin vermeseydi daha erken başlayacakmış aslında ama çok şükür geç başladı. Genelde 2.gebelikte de oluyomuş. Doktorunuz onay verirse kan sulandırıcı kullanın, covit içinde veriliyor gebelere genelde.