Gul33 Evdeki dondurucuda bekleyen balık, et gibi ürünleri tüketiyor musunuz? Hamilelikte en çok taktığım konulardan biri gıda güvenliği. Dondurucudan balık çıkarıp yiyebilen var mı?
FusunF Gul33 ben kalmış gıdaları sevmiyorum dolap kokusu siniyor gibime geliyor ondan dolayı ama birşey olmaz
Elika0 Gul33 evet kendi dondurulmuş ürünüm zaten neden sorun olsun ki. Biz aylık alışveriş yapıyoruz geç saate kadar çalıştığım için eve geldiğimde buzluktan çıkartıyorum hep ya da bi gece öncesinden çıkartıyorum ertesi gün pişiriyorum et ve tavuğu. Balığı da kaynanam hep buzluktan çıkartır ama kayınpederin tuttuğu balıklar oluyor. Sorun olacağını sanmıyorum dondurulmuş bir sürü ürün kullanıyoruz çünkü
Bebito-ve-annesi Gul33 balık dondurucu dan yenmemeli gebelik zehirlenmesi en kötü olan durum bence dikkat edilmeli
Happy_001 Gul33 ewet bnde tuketıyorum sureklı markete mı gıtcez alıyoruz bı kere atıyoruz dolaba bı sıkıntı yasamadım bu gune kadar
Happy_001 Bebito-ve-annesi ben surekli yıyırum canım bı sıkıntı olmadı yıkamadan koyunca hıc bısey olmuyo