Mrs-Turkk kalçam çok kötü ağrıyo zor yürüyorum diğer şikayetlerimi unutturdu resmen. Ellerim ayaklarım çok şişti sabahları şiilikten ellerim falan karıncalanıyo artık, yatarken sağa sola dönmek işkence gibi. Bi de eşim korona oldu temaslı olduğum için karantinaya girdim ve önemli bi konu için doktora gitmem gerekiyordu napıcam bilmiyorum. İnşallah korona olmam geçen sene olmuştuk biz gerçi ama eşim yine oldu. Karantina bitmeden ve tedavi olmam gereken hastalık bitmeden sancım falan tutmaz inşallah. Tedavi olmazsam sezeryan olucam. Son ayım stresli geçecek gibi😔