Fabulousmom Kızlar 22+3 haftalık hamileyim. 4 gündür hastanede yatıyorum suyum geldiği için. Çok şükür su durdu ama kandaki crp sürekli yükseliyor antibiyotik tedavisi uygulanmasına rağmen. Kafayı yiyeceğim. Nasıl düşecek bu değer
nevarneyokk Fabulousmom Çok emin olmamakla birlikte şunu söyleyebilirim vücut antibiyotiğe karşı direnç gösterir ve bağışıklık kazanır bu yüzden enfeksiyon yollu tedavilerde bazen antibiyotik kullanılsada enfeksiyon devem eder o yüzden doktorlar antibiyotik değiştirirler sizde de öyle olmuş olabilir. Çok geçmiş olsun 😔
CerKo Fabulousmom 2 ay benimde crp yüksekliği çıktı ama antibiyotikle düşüyordu periferik yayma yaptırmanızı öneririm birde sinüzit ve dişte çürük var mı muhakkak baktırın benim sinüzite bağlı olduğu çıktı
Fabulousmom Lily_n 4 ünde 12,13 6sında 16,53 7sinde 17,96 Üç gündür antibiyotiğe rağmen böyle yükseliyor
Lily_n Fabulousmom o kadar da yuksek sayılmaz korkmayın duşer elbet benımkı 18 di antibiyotik igne odum 13 e düştü doktor devam et dedi igneye . Yarın yine tahlil yaptırıcam
CerKo Fabulousmom ben önce diş hekimine gittim orada boyutlu röntgen çektiler ama çelik yelek giydirmeden çektirmeyin orada hem dişte birşey var mı diye bakıldı hem sinüzit rontgende belli oldu KBB ye gittim tekrar ne kadar çelik yelekle çektirmiş de olsam rontgene maruz kalmak istemedim araştırdım bir çubuklu ultrason cihazı sokup ucundaki kameradan görüntülendi ve alerjik sinüzit olduğu teepit edildi doluydu sizde bu şekilde yol izleyebilirsiniz
CerKo Fabulousmom lökosit değerlerinize de bakıldı mi beyaz kan hücreleri bağışıklık düştüğü için onlarda düşüyor