ZelihazgTilev Merhaba kızlar bugün özel hastanede kontrole gıttık gitmişken aklıma takılan soruyu sordum.özel hastanelerde Doğum ücretsiz mi die sordum bana sadece söylenti dedıler😬😬😬maalesef öyle birşey yokmus
Babies16 ZelihazgTilev cunku kilifini bulmuslar.imza istediler benden sgk dan yararlanmiycam dogumda diye..
Mehsul Bende özel hastahaneye gidiyorum sordum dedi normal dogum ucretsiz sezerysn 750 tl benim mecburi sezeryan
Hatice44 Mehsul Allah Allah bende sordum hiç duymadık öyle bişey dedi sağlık bakanlığını arayıp sormak lazım aslında
Twity82 Ben kastamonudayım burda tek özel hastane var ve özelde sezeryan 1.950 tl..devlet hastanesinde iyi olan tüm dr ler gitti..tek dr kaldı
ZelihazgTilev Bisaniye açılsın girişler zaten ücretsiz özel hastanelerde ama kılıfına uydurmuslar burada bişekilde alıolar
Dyg34 ZelihazgTilev ne güzel işte hatta bu sefer özeller para kazanmak için hepimizi sezeryan alcaktı bi bahane uretip😂
Ceren35 ZelihazgTilev yok canim inanmayin siz sgk olsa bile ucretsiz degil ömrumde duymadim 1500 de olsa mutlka bi pay cikartirlar size