Çok üzgünüm😔 4.hafta olarak görünüyor hamilileliğim. İlk 2 değerim çok güzeldi. Sonrasında 300 300 artmalar olsy kısa süreli tarihlerde. Rahim kalınlaşmanda yok Keseyi göremeği içinde kürtaj dedi. Başka bir dra gittim. Bana göre kalınlaşmanda iyi dedi. Yalnızca bu değerlerle böyle bir karar verilemceğini erken olduğunu söledi. Başına böle bişi gelen var mı