Duygu0621 25+3 haftalık hamileyim , ben diyarbakırdayım ailem ankarada , bayadır görüşemedik ve sürpriz yapmak istiyorum . Hamileyken uçağa binen var mı aranızda , ve izin falan almak gerekiyor mu ? Bilgilendirirseniz çok sevinirim 💘
LeeSibella Duygu0621 canım ben yurt dışına seyahat etmiştim 4 aylık iken o zaman uçak rapor istiyor 12 saatlik bir yolculuktu dönerken de yine aynı şekilde ama yurt içi uçuşlarından tam emin değilim belli bir aydan sonra doktorunuzun uçağa binmesin de sakınca yoktur diye rapor vermesi şeklinde oluyor. Sen yine de hem doktoruna hem de uçuş yapacağın hava yolu ile görüş son anda rapor yok diye almayanlar da olabiliyor çünkü 😊 ayrıca uçuş mesafen çok kısa olduğu için endişe etme lütfen çok çok zararlı değil 🥰ama zararsız da değil yani benim kadar olmaz 🙈
Burcuosman Duygu0621 ben binmiştim izine falan gerek olmuyor. Kabin basınçları ayarlandığı icin sorun yaşanmıyor. Tabi riskli gebelerin uçaga binmemesi öneriliyor yine de. Aşı şartı var zaten suan. Bir de doktorum bana 2 saatten fazla süreli uçuş olmasin demisti
Dil235 Duygu0621 28 haftalikken yurtdışından ucakla geldim rapor sorulmadi, 31 haftalikken yurt ici ucus yaptım ondada rapor sorulmadi. Ama bu Pegasus havayolları icin geçerli sanirim. Mumkun olduğunca kabine birsey almamaya çalış, rahat kiyafetler giy. Eger bir risk durumun yoksa problem olmuyor.
Duygu0621 Burcuosman aşım var , 2 saatten fazla sürelide değil zaten diyarbakır ankara 1 saat sürmüyor
ogretmenanneyimm Duygu0621 28 haftaya kadar binebiliyorsun canım 28 hastalıktan sonra doktor raporu istiyor tüm hava yolları bende diyarbakirda yaşıyorum memlekete uçakla gidip geliyorum 🥰