Aaysegul_ Merhabaaa 16+2 den 🧿 Elhamdülillah iki haftadır iyiyim diyebilirim. Bulantılara çooook büyük ölçüde elveda 👋 dedik. Halsizliğim geçti. Artık yemek yapabiliyor, evimi temizleyebiliyor, hatta gezebiliyorum. Bebişin hareketlerini hisseder gibi oluyorum ama emin olamıyorum o olduğuna. Bu hafta kontrole gideceğim inşallah her şey yolundadır. 😍❤️🥰