Areninannesi2 Benle aynı tarihte olanlar var mı kaçıncı haftada doğum yapıyorsunuz 39. Haftada sezeryan olacam heyecanlıyım tecrübeleriniz nelerdir 🙏👶🏼
LeeSibella Areninannesi2 ben de 15 Kasım normal düşünüyorum ama son anda bir aksilik olmazsa tabi ki 🙈 gerçi bizim oğlanın hiç gelesi yok dün çatı muayenesi oldum ne Rahim de yumuşama var nede açılma 😄
Nazlicagin Areninannesi2 bnm de sezeryan cnm Allah izin verirse 39+3 de yani persembe gunu 11 kasimda gun verdiler hayirlisyla kucagimiza alkaline nasip olur insallah 🙏💕🙏💕
Zehrakutay2018 38+3 18 Kasım 40 hafta olacak normal doye bekliyorum inşallah ama bi belirti yok ilk gebeliğin de 41 haftada normal doğum yaotim suni ile bu kendi gelir diye çok bekledim umudum tükeniyor her geçen gün yine suni olacak diye