Selin12- 6 aylık hamileyim bugün şiddetli bel ağrısı ile uyandım acaba bu erken doğum belirtisi olabilir mi ilk defa böyle bir şey başıma geliyor
Acemi_anne61 Selin12- böbrek ağrısı olabilir ishal olabilir bana da oldu doğurcam sandım ishal olmusum bide enfeksiyon cıktı sonra 🤷🏻♀️
TUBAA330717 İdrar yolu enfeksiyonu da olabilir doğum ağrısı da olabilir direk gidin muayene olun en güzel sonuç ultrason da çıkar
Gamze1710 Canım nst ye gir anlaşılır bende 27+1 im nst de kasılmalarım cıkıyo erken doguö habercısı olabılıyo benımde belım agrıyo nst de cıkıyo