Günaydin,
Bu sbaah ellerim ve ayaklarim şis şekilde uyandim cok abartilcak kadar degil ama ellerim bileklerden aciyo uyusuk gibi parmaklarim keza öyle. Dokunca uzerleri beyazliyo sonra geciyo. Ödem başliuo sanirim. Bu ödem gecer mi gün icinde yada basladigi icin devam m edicek? Kolumda bitane bilezigim vardi ince oda sikiyo. Simdi cikarmaya zorlasam kirilcak yahut bükülecek. Onu kirmadan cikarmak icin ne yapabilirim şisin inmesini m bekleyim yoksa daha m cok şiserim beklersem. 31.haftamdayim