Merhaba güzel hamişler 🥰🥰 şimdi doğumuma 23 gün var ama kafam bitmeyen sorunlarım var doğumdan sonra kim kalıcak sorusu ve eşimle bu konuyu konuşmamak ve eşim hiç birşekilde anlayış yok ve çıkılmaz bir haldeyim hep dediği ben kimseyle uğraşamam laf olur söz olur dedi . Bende 1 aydık kafamı dinlemekten yoruldum … doğumu bıraktım bu süreci düşünüyorum evde 5 kişi olucaz siz düşünün bide .. birde eşimin ailesinde annesinde hep yaralar çıktı kaşıya kaşıya yara yaptı ama geçmedi tam seri altında hala da ara sıra kaşınıyor der kız kardeşin de vardı geçti dedi ama hala abisinde var kaşınıyor yırtıyor bu da beni endişelendiriyor evladım olucak ya bulaşıcı degil dedi ama işte insan korkuyor temas edicek 😞 doktorumla konuşsam bu meseleyi eşim bana kızıcak eşime desem beni anlamıcak kaynana desen zaten anlayışsız bir insan… ne yapmam lazım kızlar doktora gidicem çarşamba günü durumu söylesem mi eşimle konuşsa bu meseleyi herşeyden önemli evladım 😞…